Скарбничка класного керівника

 Привітання першій вчительці!!!

  

  Вікторина "Я дома, я не вчитель, я - людина!" 



Сценарій свята до Дня вчителя "Вчительська осінь"

Новоосотська філія

КЗ «Олександрівський ліцей №1»

«Вчительська осінь»

(святковий вернісаж)

Осінь в Україні: ТОП-10 місць для осінньої подорожі та приємної прогулянки





Підготувала:

Болюк Л.А.

Сценарій до Дня вчителя

« Вчительська осінь»

В1.Доброго дня вам, шановні вчителі!

У першу неділю жовтня, у вас професійне свято

Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний

Без нього життєва повість , не пишеться у людини.

 

В2.Немає свого він  часу, життя його – тільки школа

Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,

Дев’ять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

 

В1.О, рідний, любий вчитель наш ласкавий,

Дбайливий друг наш з юних літ.

Ми вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт.

В2. Сьогодні ваше свято, а тому ми вшановуємовсіх тих, кого любимо і поважаємо. Хто  вражає нас своїм обсягом знань! Хто завжди бажає нам добра! Кого ми часом ображаємо! Хто беззахисний перед невихованістю, неосвідченістю, агресивністю! Так, це ви, дорогі наші вчителі. 

Пісня.«Вчителі на хочуть на Балі»

 ( Включаєтьсямелодія «Гуси». Заходить до залу ворожка.).     

Ворожка:Добрий день, панове та панянки! Йшла я мимо школи, дивлюся у віконечко – щось в залі діється: повно вчителів та вчительок і всі такі гарні, із квітами, а в залі діти. Най, думаю, зайду, подивлюся я, що за свято таке?! Підзароблю  трішечки… 

(Підходить до Тетяни Сергіївни) :Кралечко, позолоти ручку – всю правду  скажу: щобуло, що буде, чим серце заспокоїться… Бачу, лежить на тобі про кляттявже 4 рік. Але не довго вже тобі маятися – навесні вже розвіються хмари і потечуть з очей твоїх сльози радості.  

( Підходить до Анни Володимирівни): А от у тебе аура ще слабенька, ти не так давно у  школі ( бере руку). Бачу зірвані уроки, недоспані ночі біля конспектів. От тобі, панянко, амулет для сміливості, щоб знала як поводитисяз дітьми. 

(Підходить до Ольги Михайлівни)Як контрольні будеш перевіряти – одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двієчку дописуй. І жодних проблем  мати не будеш… 

(Підходить до Жені Анатоліївни) Хочеш заохотити дітей до вивчення хімії, чарівна формула ось тобі C12H22O11  (дає формулу)

(Підходить до Віталія Антоновича і Віталія Володимировича) ( чаклує руками) Врубай музло, бо тут я безсила…( пісня touchit) (танцює)

( Підходить до завуча з НВР. Інна Іванівна): І в тебе ще слабість я відчуваю, висять у тебе над головою величезні проблеми: курси, звіти , накази, звіти, звіти, звіти…Що ж це таке діється?  Тут треба масово порчу знімати… Чекаю вас всіх у себе на особистому прийомі! 

( Підходить до завідувача. Тетяна Миколаївна) : О!. Чую! Надзвичайно сильну ауру! Це, напевно, козирний туз, тобто  завідувачка філії. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати або воском. Прийдете  до мене в офіс, там приватно ми  і поговоримо… І діти…діти хочуть вам щось сказати…

( чаклує руками над монітором)

Відеоролик « Хочу звернуться до…»

В1. 175 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. Уявімо, що ви помолодшали і відвідаєте зараз наші уроки. Адже урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба уводі… але все ж таки побудьте на нашому місці декілька хвилин…Оцінювати ваші старання будемо ми. Отож… до вашої уваги ….

Вправа «Мозговий штурм»

  1. Скільки років нашій школі?(59)

  2. Яка форма навчання діє у нашому закладі?( мішана, двозмінна)

  3. Скільки східців налічує спуск в укриття?(12)

  4. Якого кольору панелі в їдальні?(їх немає, там шпалери)

  5. Вчительський колір? (синій)

  6. Якого кольору очі в Лариси Анатоліївни?(карі)

  7. Як звали Вашу першу вчительку?  

  8. Яка різниця між учнями 1 та 9 класів? (8)

  9. Якого дня був цьогорічний Першовересень? (четвер)

  10. У який час закінчується четвертий офлайн урок?(14.15)

  11. Скільки парт в учительській?(7)

  12. Розмір вчительського шрифту (14)

  13. Назва шрифту (times new roman)

  14. Скільки вікон налічує головний корпус?(31)


В1. Молодці, але є ще над чим попрацювати!

В2. Сценка Урок англійської мови

  • Comein, please!

  • Ви що, Тетяно Анатоліївно, який камін? Тепло ж на дворі!

  • А, Антон , sitdown!

  • Ні, а чому одразу даун, це ж непристойно!

  • Якажусідай, _Антон______. Take a ticket!

  • Півдесятої!

  • Що, півдесятої? Кажу білеттягни.

  • Який?

  • Та  будь-який, менінемаєрізниці.

  • О, то можнатоді я свій з кишенідістану?

  • Ні, нуосьцейнаприклад . 

  • What is the topic of the ticket?

  • Ви що, якийтопік? Я таке не вдягаю, я ж хлопчик.

  • Та я кажу тема білета яка?

  • А, я не знаю, тут по англійськи написано.

  • Ох ти ж господи, Airport.

  • Airport…

  • Airportconsistsof…?

  • Airportconsistsof…

  • Ну, ____Антон_____, в аеропортіщознаходиться?

  • A hall.

  • Yes, whatnext?

  • Restrain

  • Yes, restrainwhatnext?

  • bar

  • Yes, bar, тільки не бар, а ба:

  • Yes, baba

  • Не баба, ___Антон______. Ну припустимо, це все може бути на першомуповерсі, справа абозліва. А що ж на вулицізнаходиться?

  • VPP

  • What’s VPP?

  • Пояснюю: літаквзлєтішн, літішин-літішин і приземлішин. Андестенд?

  • ____Антон_______, щоозначаєприземлішин? Всі ж пасажиризагинуть, якщо так будутьлітати.

  • А от я кажу, щопасажири не загинуть.

  • Як не загинуть. А приземлішин?

  • А давайте поспорим?

  • Я? з тобою? Ну давай. Спір на трійку.

  • Ні, а давайте на 5.

  • Ні

  • Ну добре, тодіні вам німені, на 4?

  • Ну добре.

  • Пояснюю: літак то, вантажний, які в ньомупасажири?

  • Так, геть  звідси,! 2 тобі!

Привітання випускників першій вчительці

В1. Найперші вчителі – ранкові наші зорі,

Спасибі вам за те, що ви у нашій школі,

Ви нам даєте все – турботу, розум, мужність.

Назавжди поруч ви – і в радості, і вгорі!

Ми вас вітаєм щиро, і зичим щастя й долі!

На екрані фото учнів 1-4 класах. Діти одягнені як першокласники

В1. Перший вчитель — як друга мама. Ви взяли нас до себе під тепле крило, вчили нас, оберігали, допомагали  пізнавати світ. 

В2. І вже 9 клас…Ми розійдемося, кожен своєю стежкою, залишаючи в серці теплі спогади. 

В1. І ми ніколи не забудемо нашу Олю Віталіївну, як ми завжди до неї зверталися. 

В2. Молода, красуня, енергійна — вона змогла запалити вогники в наших серця. І навіть тоді, коли  перейшли у старшу школу, бігали кожної перерви до нашої милої вчительки, щоб подивитися у її великі сповнені позитиву очі,щоб хоч на 10 хвилин повернутися у дитинство.

В1. Хочемо вірити, що ми для вас також особливі, ми у вас — перші!  

В2. Дякуємо, Оля Віталіївна, за вашу працю, за терпіння,турботу, за те що ви є..і завжди будемо пам’ятати свою найпершу, найкращу вчительку в світі..

Діти вітають квітами першу вчительку 

В1.Школа – другий дім, добру половину свого часу ми проводимо у рідних, знайомих  з дитинства стінах. Це як робота: проснувся, поснідав, одягнувся і гей, гей…і оте запитання мами « Чому ти постійно без настрою!?»

Відеоролик «Як я повинна себе поводити в школі (очима мами)»

В2.Всі ми добре знаємо про обов’язки, вміння та знання наших вчителів, але ж вони також люди…і так хочеться зазирнути у їхнє «вдома». Отже, 

пропонуємо для вас, дорогі вчителі, вікторину «Я вдома, я не вчитель,я – людина». Ви відгадуєте, а ми, ваші учні, з цікавістю будемо спостерігати.


Вікторина «Я дома,  я не вчитель, я – людина».

На екрані слайди вчителям потрібно відгадати свого колегу

Презентація 

Світлана Василівна ( в простирадлі)

Людмила Андріївна (посмішка)

Алла Андріївна (нова людина в колективі)

Ольга Артурівна (вийшла заміж в наш район)

Оксана Павлівна (міська пані)

Галина Володимирівна(народжена на заході)

Ольга Віталіївна( квочка)

Анна Володимирівна (модель)

Віталій Володимирович  (асистент комбайнера)

Віталій Антонович (комбайнер)

Тетяна Анатоліївна (байкер)

Валентина Леонідівна (математичні картинки)

Тетяна Сергіївна (перевізник)

Женя Анатоліївна (торт)

Ольга Михайлівна (коти)

Тетяна Миколаївна (квіти)

Інна Іванівна (ремонт)

В1. Хоч сьогодні – учительське свято, то хочеться привітати також людей, які працюють в нашій школі, але не викладають ніяких предметів. Адже вони також уболівають за наших учнів роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом.

В2.Хай щастям, веселістю повниться хата

Хай буде сім’я ваша мирна й багата,

Хай радісні й довгі пливуть ваші роки,

У всіх вас хай буде здоров’я нівроку.

Наснага і щедрість у серці хай квітне,

Поки ювілей не настане столітній

Ведучий1. (підмелодію). Зі святом вас, дорогі вчителі!

Ведучий2Щастя вам!

Ведучий1. Здоров’яміцного!

Ведучий2Учніввдячних!

Ведучий1Мирних світанків!

Ведучий2Сонячних ранків!

Ведучий1Променів сонця в кожне віконце!

Ведучий2Ніжної ласки!

Ведучий1Душевної казки!

Ведучий2Щастя без ліку!

Ведучий1І довгоговіку! Дякуємо Вам за ваші щирі серця та безмежну любов! І даруємо цей солодкий подарунок!

Пісня. Вчителя наші зорі.

В1. Хоч сьогодні – учительське свято, то хочеться привітати також людей, які працюють в нашій школі, але не викладають ніяких предметів. Адже вони також уболівають за наших учнів роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом.

В2.Хай щастям, веселістю повниться хата

Хай буде сім’я ваша мирна й багата,

Хай радісні й довгі пливуть ваші роки,

У всіх вас хай буде здоров’я нівроку.

Наснага і щедрість у серці хай квітне,

Поки ювілей не настане столітній

В1.О, рідний, любий вчитель наш ласкавий,

Дбайливий друг наш з юних літ.

Ми вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт.

 ( Включаєтьсямелодія «Гуси». Заходить до залу ворожка.).     

Ворожка:Добрий день, панове та панянки! Йшла я мимо школи, дивлюся у віконечко – щось в залідіється: повновчителів та вчительок і всітакігарні, ізквітами, а в залідіти. Най, думаю, зайду, подивлюся я, що за свято таке?! Підзароблютрішечки… 

(Підходить до Тетяни Сергіївни) :Кралечко, позолоти ручку – всю правду  скажу: щобуло, що буде, чимсерцезаспокоїться… Бачу, лежить на тобіпрокляттявже 4 рік. Але не довговжетобімаятися – навеснівжерозвіються хмари і потечуть з очей твоїхсльозирадості та печалі. От тобі амулет на щастя, який буде оберігати тебе віднещасть. 

( Підходить до Анни Володимирівни): А от у тебе аура ще слабенька, ти не так давно у  школі ( бере руку). Бачу зірвані уроки, недоспаніночібіляконспектів. От тобі, панянко, амулет длясміливості, щобзнала як поводитисяз дітьми. 

(Підходить до Ольги Михайлівни)Як контрольні будеш перевіряти – одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двієчку дописуй. І жодних проблем  мати не будеш… 

(Підходить до Жені Анатоліївни) Хочеш заохотити дітей до вивчення хімії, чарівна формула ось тобі C12H22O11  (дає формулу)

(Підходить до Віталія Антоновича і Віталія Володимировича) ( чаклує руками) Врубай музло, бо тут я безсила…( пісня touchit) (танцює)

( Підходить до завуча з НВР. Інна Іванівна): І в тебе ще слабість я відчуваю, висять у тебе над головою величезні проблеми: курси, звіти , накази, звіти, звіти, звіти…Що ж це таке діється?  Тут треба масово порчу знімати… Чекаю вас всіх у себе на особистомуприйомі! 

( Підходить до завідувача. Тетяна Миколаївна) : О!. Чую! Надзвичайносильну ауру! Це, напевно, козирний туз, тобто завідувачкафілії. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачуватиабо воском. Прийдете  до мене в офіс, там приватно ми і поговоримо… І діти…діти хочуть вам щось сказати…

( чаклує руками над монітором)

В2. Сценка Урок англійської мови

  • Comein, please!

  • Ви що, Тетяно Анатоліївно, який камін? Тепло ж на дворі!

  • А, ____________, sitdown!

  • Ні, а чому одразу даун, це ж непристойно!

  • Якажусідай, _______. Take a ticket!

  • Півдесятої!

  • Що, півдесятої? Кажу білеттягни.

  • Який?

  • Та  будь-який, менінемаєрізниці.

  • О, то можнатоді я свій з кишенідістану?

  • Ні, нуосьцейнаприклад . What is the topic of the ticket?

  • Ви що, якийтопік? Я таке не вдягаю, я ж хлопчик.

  • Та я кажу тема білета яка?

  • А, я не знаю, тут по англійськи написано.

  • Ох ти ж господи, Airport.

  • Airport…

  • Airportconsistsof…?

  • Airportconsistsof…

  • Ну, _________, в аеропортіщознаходиться?

  • A hall.

  • Yes, whatnext?

  • Restrain

  • Yes, restrainwhatnext?

  • bar

  • Yes, bar, тільки не бар, а ба:

  • Yes, baba

  • Не баба, _________. Ну припустимо, це все може бути на першомуповерсі, справа абозліва. А що ж на вулицізнаходиться?

  • VPP

  • What’s VPP?

  • Пояснюю: літаквзлєтішн, літішин-літішин і приземлішин. Андестенд?

  • ___________, щоозначаєприземлішин? Всі ж пассажиризагинуть, якщо так будутьлітати.

  • А от я кажу, щопасажири не загинуть.

  • Як не загинуть. А приземлішин?

  • А давайте поспорим?

  • Я? з тобою? Ну давай. Спір на трійку.

  • Ні, а давайте на 5.

  • Ні

  • Ну добре, тоді ні вам ні мені, на 4?

  • Ну добре.

  • Пояснюю: літак то, вантажний, які в ньому пасажири?

  • Так, геть  звідси,! 2 тобі!

В1. Хоч сьогодні – учительське свято, то хочеться привітати також людей, які працюють в нашій школі, але не викладають ніяких предметів. Адже вони також уболівають за наших учнів роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом.

В2.Хай щастям, веселістю повниться хата

Хай буде сім’я ваша мирна й багата,

Хай радісні й довгі пливуть ваші роки,

У всіх вас хай буде здоров’я нівроку.

Наснага і щедрість у серці хай квітне,

Поки ювілей не настане столітній

 « Шевченко в моєму житті»

Хвилина пам’яті



 
 «Хочу +  можу + треба»


Калейдоскоп

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шевченкові заповіти!